پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تاریخ ششم شهریور ماه 98 و به منظور ارائه رویکردی نوین در بازاریابی، اقدام به برگزاری کارگاه " روایت داستان(Storytelling) در بازاریابی"  خواهد نمود.

این کارگاه که بر اساس کتاب « بازاریابها دروغ می گویند » اثر « سث گودین » طراحی شده است؛ رویکرد تازه ای را به کسب و کار مطرح می کند. خواهیم دید که روایت داستان یک ابزار بازاریابی نیست، بلکه روشی نوین در توسع کسب و کار است و تک تک مراحل از طراحی محصول گرفته تا برندینگ و بازاریابی را تحت تاثیر قرار می دهد.

موضوعات که در این کارگاه مطرح خواهد شد شامل سرفص های زیر خواهد بود : 

• اهمیت روایت داستان در بازاریابی و پاسخ به این سوال که آیا بازاریابها دروغگو هستند؟

• تعریف و ویژگی های داستانی که در بازاریابی موفق است.

• باورپذیری داستان برای مخاطب

• نمونه هایی از داستان هایی که منجر به فروش عالی شده اند.

• بحث آزاد درباره داستان های اطراف ما

در این کارگاه  رعنا جلالی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد استراتژی و مدیریت بازرگانی بین الملل از ESSEC Business School ، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت ایرانا کانسالتینگ(Irana Consulting) و معاون شغلی و توانمندسازی زنان مهاجر شرکت پگاسوز(Pegasus Gmbh) به عنوان مدرس حضور خواهد داشت. 

هزینه  ثبت نام : 

برای شرکت های مستقر در پارک، دانشجویان، اساتید هیئت علمی و کارکنان پارک ها و مراکز رشد و نوآوری : 35.000 تومان

مخاطبین آزاد : 70.000 تومان


جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمائید : 




جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 88220700  الی 4 – داخلی 138 (آقای طارمی) تماس حاصل فرمائید.