گالری گالری

اخبار اخبار

رونمایی

شناسه : 64757209

 

یکی از مهمترین دغدغه های تجاری سازی محصولات و خدمات نوآور، نحوه ارائه محصول به مشتریان و سرمایه گذاران است. از آن جایی که سنگ بنا فعالیت شرکت ها و واحدهای نوپا نوآوری است و نوآوری با توجه به ماهیتش (به خصوص نوآوری های بنیادی) ناشناخته است، نحوه ارائه آن چالش برانگیز است. چرا که بسیاری از مشتریان و سرمایه گذاران نسبت به وجود محصول، ویژگی های آن و حتی گاهی نیاز به محصول اطلاعات کافی ندارند. همچنین نوآوری در برخی موارد پاسخ گوی یک نیاز جدید است که قبلا درک نشده است. از طرفی به دلیل ویژگی های متفاوت سرمایه گذاران و تفاوت در مدل تصمیم گیری آن ها (سود مورد انتظار، میزان ریسک پذیری و ...) نمی توان تنها با مراجعه به یک سرمایه گذار و ارائه محصول، انتظار عقد قرارداد داشت.

 

برنامه های رونمایی پارک علم و فناوی دانشگاه تهران سال 95


در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برنامه رونمایی محصولات برتر را برای کمک به فرایند ارائه محصولات نوآور برگزار می کند. متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک برنامه مورد نظر درخواست رونمایی محصول خود را برای برنامه های رونمایی آتی ثبت کرده و به ایمیل کارشناسان حوزه رشد و توسعه ارسال نموده و در صورت تایید ارزیابی، محصول خود را در مراسم ارائه کنند. البته مهلت زمانی در نظر گرفته شده برای فراخوان مذکور را مدنظر قراردهید.

برنامه رونمایی اول

•    گزارش برگزاری


برنامه رونمایی دوم
•    فراخوان


برنامه رونمایی سوم
•    فراخوان
 


فراخوان فراخوان

فراخوان پذیرش در برنامه شكوفايي
پارك علم و فناوري دانشگاه تهران در راستاي مأموريت حمايت از ايجاد كسب و كارهاي...
رونمایی از محصولات برتر شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
مراسم رونمایی از 9 محصول برتر شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران...
فراخوان همكاري در زمينه آموزش کاربردی و مشاوره حرفه ای در كلينيك كسب و كار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
مركز تجاري سازي پارك علم و فناوري دانشگاه تهران در راستاي توانمند سازي هسته ها و واحدهاي فناور مستقر...
فراخوان جذب سرمایه گذار نیمه دوم سال 1395
متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری...
فراخوان فن بازار نیمه دوم سال 1395
کلیه شرکتهای متقاضیِ شرکت در فن بازار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران...
فراخوان رونمائی نیمه دوم سال 1395
تجاری سازی در راستای اهداف خود و نیز از سویی با توجه به برگزاری موفقیت آمیز...